Jak zlecić nam naprawę?
Pierwszym krokiem jest skontaktowanie się z nami drogą telefoniczną.
Pakując paczkę, do środka dołącz kartkę z:
- Imieniem i nazwiskiem
- Numerem telefonu
- Adresem e-mail
- Opisem problemu.
- W przypadku precyzyjnego lutowania – dokładnie opisz, co mamy wykonać.
Jak wysłać urządzenie?
Wysyłka kurierem
Kurier lub dowolny inny sposób.
adres
Redbee Centrum Serwisowe
ul. Świetlista 4a , 10-728 Olsztyn
telefon
511 511 340
Wysyłka paczkomatem
Wysyłka do wskazanego paczkomatu.
adres
Paczkomat OLS03M
ul. Dybowskiego 9, 10-723 Olsztyn
telefon
503 624 820
e-mail
serwis@redbee.pl
Dostawa osobista
Olsztyn – bez umawiania.
godziny otwarcia
pon.-pt. 10.00-18.00
sob. na telefon
dojazd
Otwórz mapę
Zrób pierwszy krok
Skontaktuj się telefonicznie, aby rozpocząć proces zgłoszenia naprawy.
Jakie usługi świadczymy?
Jak przebiega naprawa?
Otrzymujemy urządzenie
Przydzielamy technika, który będzie zajmować się Twoją naprawą.
Analiza i diagnostyka
Standardowo 7-14 dni, ekspresowo 1-2 dni.
Wycena i Twoja decyzja
Dokładny koszt i czas naprawy - zatwierdzasz lub odrzucasz.
Naprawa i wysyłka
Po zatwierdzeniu kosztu i czasu naprawy - przystępujemy do naprawy urządzenia uzgadniamy wysyłkę oraz formę płatności.
Cennik
Precyzyjne lutowanie elektroniki
Diagnoza elektroniki użytkowej
Diagnoza elektroniki profesjonalnej
Diagnoza elektroniki przemysłowej
FAQ
Tak, naprawiamy wszystkie marki urządzeń powszechnego użytku oraz urządzenia służące do świadczenia usług w przedsiębiorstwach.
Pierwszym etapem naprawy jest diagnoza zajmuje ona w trybie standardowym 7-14 dni, w trybie ekspresowym 1-3 dni. Po diagnozie podamy dokładny czas naprawy. Większość napraw mieści się w przedziale od 3 do 7 dni roboczych.
Urządzenie odsyłamy w stanie, w jakim je otrzymaliśmy. Koszty za wykonaną diagnozę według cennika.
Masz jakieś pytania?
Nasi technicy chętnie udzielą Ci odpowiedzi na wszystkie Twoje pytania.
komunikatory
odpowiadamy
24/7